Profcast #34 | Ingrid Moons - over psychologie en duurzame producten
Professor Ingrid Moons combineert als professor onderzoeksprojecten op de grens van marketing en duurzame productontwikkeling. Haar eigen achtergrond situeert zich in de psychologie. In deze aflevering legt ze uit waarom de grens tussen psychologie en marketing helemaal zo groot niet is als je zou denken. Volgens de professor is co-creatie nodig om de actuele, complexe uitdagingen aan te pakken. Ten slotte licht professor Moons toe waarom je om tot duurzame producten en innovaties te komen, het perspectief van de (eind)gebruiker niet uit het oog mag verliezen.
▶ Beluister meer via www.uantwerpen.be/profcast
📻 Deze podcast werd gepresenteerd en geproduceerd door Lara Vandeputte en Lothar van Diessen. De intro- en outromuziek werd gemaakt door Robin Berghmans.
- Datum:
- Duur:
Meer afleveringen van Profcast
-
Profcast #52 | Johanna Vanderstraeten over ondernemerszin en ondernemerschap
Profcast #52 | Johanna Vanderstraeten over ondernemerszin en ondernemerschap by UAntwerpen FBE -
Profcast #51 | Barbara Briers over marketing, gedragseconomie en voedselperceptie
Profcast #51 | Barbara Briers over marketing, gedragseconomie en voedselperceptie by UAntwerpen FBE -
Profcast #50 |Joris Beckers over duurzame transportnetwerken en on-demand economie
Profcast #50 |Joris Beckers over duurzame transportnetwerken en on-demand economie by UAntwerpen FBE